سلام دوستان …

 

امروز چندتا از سیستم های مدیریت آموزشی رو با دمو و نسخه فارسی بهتون معرفی میکنم

 

سیستم اولی :

Atotur

لینک نسخه دمو -تست 

 

لینک دانلود نسخه فارسی 

 

مشکلات از نظر من : فقط گرافیکش جذب کننده نیست … همون قانون گرافیست هایی که برنامه نویسی دوست ندارن و بالعکس … ;)

 

نمره من به اسکرپیت از ۱۰۰ >> 80

 

شما هم تو نظرات نظرتون رو بیان کنید

اسکریپت دوم :

Efront

 

لینک نسخه تست برای آزمایش 

نکته جالب تست اش > امکان مشاهده هر سه نمای استاد – دانشجو و پروفسور

لینک دانلود نسخه فارسی 

نظر من : هیچی ندارم بگم ولی خداییش سیستم خوبیه مخصوصا گرافیکش نمره اش ۸۵ :)

 

 

 

سیستم سوم :

moodle

 

لینک تست

لینک دانلود فارسی

نظر من > به دل دانشجو نمیچسبه ..  نسخه تست رو ببینید امکاناتش در حد دوتای بالا نیست نمره ۴۵ :(

 

اسکریپت چهارم :

TutorialMS 

 

لینک دمو >> متاسفانه خرابه …

دانلود

نظر: تست نکردمش والا …

اسکریپت پنجم

Docebo

تست کردن 

دانلود 

نظر: به قول یارو گفتنی خوشمان آمد … گرافیکش خوبه … دانشجو پسند … نمره ۸۵ :))

اسکریپت ششم :

این یکی رو شما معرفی کنید

اگه سیستمی پیدا کردید که ذکر نشده تو نظرات اعلام کنید تا این پست اپدیت شود …

هم چنین اگه با سیستمی کار کردید نظرتون رو هم بیان کنید….